VUSO на зв’язку!
З початком війни в Україні у людей виникає більше питань, ніж відповідей. Це стосується і сфери страхування. Когось турбує процедура перетину українського кордону, інших – безпека свого транспортного засобу.
Ми створили короткий FAQ для тих, хто цікавиться питаннями страхування в умовах воєнного стану.
1. Чи виконуєте ви свої обов’язки у воєнний час?
Наша компанія повністю виконує свої зобов’язання перед клієнтами навіть під час війни в Україні. Всі договори страхування є чинними та продовжують діяти за визначеними умовами.
Наголошуємо на тому, що страхові поліси не покривають військові ризики, однак діють на всій території України. Таким чином КАСКО та «Автоцивілка» не покриють пошкодження транспортного засобу, отримані внаслідок бойових дій.
2. Чи працює зараз врегулювання страхових випадків?
Так. В разі настання страхового випадку одразу телефонуйте за номером, який вказаний у договорі або пам’ятці, та дотримуйтесь усіх інструкцій фахівців. Компанія у найкоротші строки розгляне деталі вашої справи та прийме рішення щодо виплати.
У VUSO діє спрощена система врегулювання з можливістю дистанційного обміну документами в електронній формі.
3. Мені потрібно пролонгувати договір ОСЦПВ у воєнний час?
Так, наявність ОСЦПВ лишається обов’язковим для всіх власників транспортних засобів.
4. Навіщо оформлювати страхування для тих, хто виїжджає за кордон?
У більшості країн медичне обслуговування є платним. Це і зумовлює необхідність оформлення туристичного страхування, яке в разі потреби покриє витрати на лікування за межами України.
5. Чи потрібно для перетину кордону мати «Зелену карту»?
Так, наявність «зеленки» — обов’язкова умова для перетину кордону на власному автомобілі. Зараз є можливість проходження митного контролю без цієї страховки. На таких умовах ви можете перетнути кордон, але найближчим часом поліс все ж доведеться оформити. В разі ДТП ця страховка покриє витрати на ремонт постраждалій стороні, а вам не доведеться віддавати для цього власні кошти.
6. Чи зможу я придбати/продовжити туристичне страхування та «Зелену карту» за межами України після того, як термін їх дії сплине?
Так, це можна зробити самостійно на нашому сайті. Також ви можете зателефонувати персональному менеджеру, який допоможе з оформленням страховки.
7. Яку країну перебування вказувати у страхових полісах, якщо я не знаю куди їду?
Ви можете обрати на вибір пункт «Європа», «Весь світ, включно США, Канаду, Ізраїль, Японію, Австралію» або «Весь світ, без США, Канади, Ізраїлю, Японії, Австралії».
VUSO гарантує фінансову підтримку за будь-яких умов.
Дізнатись про вартість договору страхування