0 800 503 773

loading

Яким відгукам про страхові компанії можна довіряти?

23.08.2016

 

Багато людей при виборі товарів і послуг читають про них відгуки в інтернеті. Однак деякі сумніваються в їх достовірності. Але якщо ви навчитеся відрізняти справжні відгуки від підроблених, то зможете почерпнути з них корисну інформацію. За відгуками клієнтів страхових компаній, ви можете дізнатися, як страховики виконують свої зобов'язання.

Якщо ввести в Google запит «Чи можна вірити відгуками в інтернеті», то результати будуть насторожуючими. Ось назви статей, які нам запропонував Google: «Вся ця брехня», «Чи вірити відгуками. Як обманюють споживача», «Чому не можна вірити відгукам покупців в інтернеті». Однак ми вважаємо, що не все так безнадійно. Всі відгуки схожі один на одного — і правдиві, і рекламні. Але між ними можна побачити різницю — якщо уважно їх читати і звертати увагу на деталі.

У замовних відгуках автори зазвичай пишуть коротко, сумбурно і емоційно. В них люди приводять мало корисної інформації для інших клієнтів і не розповідають їм докладно про свій досвід співпраці зі страховиком. При цьому вони іноді без вагомих аргументів нахвалюють компанію і закликають скористатися її послугами. Ще одна деталь — як правило, автори таких відгуків представляються вигаданим ім'ям або підписуються нікнеймом.

У правдивих відгуках клієнти часто розповідають свою — унікальну — історію. Такі люди вказують місце, час і обставини події. Все описують виважено, не піддаючись емоціям. При цьому вони не намагаються нав'язувати свою думку чи рекламувати сервіс. Якщо автор рекомендує іншим читачам довіряти конкретній компанії, то він пояснює свою позицію. У справжніх відгуках зустрічаються і негативні моменти. Наприклад, водій після ДТП скаржиться, що отримав компенсацію пізніше, ніж очікував. Подібні нюанси надають відгуками достовірності.

Важливі деталі

Які ще деталі у відгуках про страхові компанії надають їм переконливості:

1) Фотографія автора. Якщо відгук розповідає про ДТП, його переконливо доповнить знімок автомобіля до і після аварії.

2) Посилання на сторінку автора в соціальній мережі або інформація про компанію, де він працює, і його посаду.

Як приклад ми візьмемо відгуки про компанію ВУСО. Повідомлення клієнтів доповнює посилання на профіль в Facebook. В ідеалі відгуки повинні доповнювати фотографії, але не всі клієнти погоджуються їх надати.

Замовні відгуки

В інтернеті деякі люди залишають рекламні відгуки під виглядом споживачів. У них іноді виходить писати більш переконливо, ніж у деяких реальних клієнтів. Правда, в тому випадку коли за цю роботу беруться PR-менеджери, досвідчені копірайтери або інші. Однак більшість рекламних відгуків пишуть менш професійні автори та їх можна розсекретити.

Ми наведемо кілька «слідів», які залишають автори замовних відгуків:

1) Професіонали, які пишуть замовні відгуки, маскуються під звичайних людей. Вони дбають про те, щоб їх аккаунти (на форумах, соцмережах і ін.) виглядали як у інших. Фахівці називають це «прокачуванням» аккаунта. Але не всі проплачені автори приділяють цьому увагу. Якщо аккаунт людини в соцмережі не містить унікальний контент (бажано з фото людини), а тільки репости/ретвіти — це привід для сумнівів у його правдоподібності.

2) На одному або різних сайтах відгуки про компанію схожі один на одного. У них змінюється автор, модель машини, місце та інші деталі. А суть, обсяг, стиль коментарів збігаються. Можливо, їх написала на замовлення одна людина.

3) Автори, які пишуть підроблені відгуки за гроші, можуть мстити компаніям на «замовлення» конкурентів або скривджених клієнтів. Ви бачите, що один користувач хвалить одну компанію і скаржиться на інші. Збіг? Навряд чи. Адже компанії іноді замовляють фахівцям позитивні відгуки для себе, а негативні — для конкурентів.

Оскільки мова зайшла про негатив, відзначимо — люди лінуються залишати відгуки в стилі «все було добре», але з ентузіазмом пишуть, коли їм щось не сподобалося. Тому якщо в інтернеті багато скарг клієнтів на страхову компанію, — можливо, відгуки реальні. Врахуйте, що більшість клієнтів залишилися задоволеними, але не написали про це в коментарях. Це властиво не тільки відгукам про страхові компанії, а майже про всі сфери бізнесу і життя в цілому.


Багато компаній надають схожі страхові послуги. І відгуки клієнтів допомагають іншим людям зробити обдуманий вибір. Ми сподіваємося, що тепер ви будете більше довіряти відгукам в інтернеті.

 

 

 

Дізнатись про вартість договору страхування