VUSO в особі голови правління, Андрія Артюхова, отримала відзнаку за успішне реформування бізнес-процесів у період пандемії. Номінація називається “Топ-лідер трансформацій”.
За словами керівника компанії, карантин став своєрідним викликом, і саме це дозволило побудувати новий ефективний формат роботи. Лише чверть команди працювала у звичному режимі, інші перейшли на дистанційну роботу. ІТ-відділ компанії допоміг швидко налаштувати необхідні програми. Крім того, врегулювання страхових випадків було переведено в електронний формат, а зустрічі та наради відбувалися лише онлайн. Ті, хто продовжили роботу в офісі, дотримувались рекомендацій МОЗ та були забезпечені усім необхідним для індивідуального захисту.
На таку трансформацію усіх процесів компанії нам знадобилося лише три дні. Для злагодженої роботи всіх підрозділів ми виконали кілька необхідних кроків. Одним із найперших та найважливіших став перехід на електронні договори страхування. Це безпечно, швидко та екологічно. Клієнти оформлюють договори, не виходячи з дому.
За час карантину попит на онлайн-продукти виріс. В електронному форматі частіше стали купувати ОСЦПВ, добровільну автоцивілку, страхування здоров’я на випадок хвороби, туристичне страхування та страхування від коронавірусу. Ці поліси оформлюються та сплачуються в інтернеті, або через наш кол-центр. Автоцивілку почали оформлювати онлайн на 78% частіше, а от продажі туристичних полісів знизились на 94%.
Страхування від коронавірусу ми створили за вісім днів. Така швидкість була зумовлена великим попитом на цей вид поліса. І це зрозуміло, бо всі хочуть уберегтися від ще мало відомої хвороби. Наша команда згуртувалася і випустила продукт спеціально під потреби клієнтів. Зараз ми продовжуємо вдосконалювати усі наші лінійки, адже у ці часи все дуже швидко змінюється.
Одним із найважливіших досягнень під час карантину вважаємо те, що нам не довелося скорочувати штат та відправляти співробітників у примусові відпустки. Адже команда — найцінніший ресурс.
Дізнатись про вартість договору страхування