У страховій компанії «ВУСО» відбулася рада директорів мережі філії, де були підведені підсумки роботи за перше півріччя 2016 року.
Голова Наглядової Ради Олександр Шойхеденко, опираючись на дані Української федерації страхування, розповів, що з усіх страхових компаній в Україні за 5 місяців 2016 року, «ВУСО» за всіма страховими преміями виросла у 5 разів швидше ніж ринок. По КАСКО і Добровільному медичному страхуванні в три рази, а по ОСАГО у десять разів випереджає ринок.
Також відзначив суттєвий внесок регіональної мережі в розвиток компанії. Так, загальний відсоток виконання плану продажів представництвами склав 102%. Одеське, Миколаївське, Львівське представництва за успішну роботу отримали подарункові сертифікати на суму по 10 тис. грн. Як нагадування, як потрібно працювати над розвитком перспективних напрямків, Київському і Одеському представництву були вручені по парі чарівних білочок, які відразу ж показали, що працювати потрібно «як білка в колесі».
Захід закінчився феєричним виступом провідного маркетолога країни - Дмитра Розенфельда, який поділився секретом успішних продажів в кризових умовах.
Дізнатись про вартість договору страхування