20 квітня 2016 року в Києві відбувся Український форум інтернет-діячів iForum - 2016. Захід є знаковим, переважно, для IT- фахівців, але в цьому році в ньому взяв участь один з найбільших гравців страхового ринку України, компанія ВУСО.
Інтернет є зручним торговим майданчиком. Тепер, завдяки компанії ВУСО і її інноваційним підходам до справи страхування, через Інтернет можна продавати ще й страхові поліси. Здійснювати їх продаж можна на будь-якому інтернет-ресурсі, що бажає монетизувати свій трафік.
Програмний комплекс Online Monetization Traffic System повністю інтегрується в web-сайт, при цьому зберігається його зовнішній вигляд і стилістичне оформлення. Працювати з системою зручно і користувачу ресурсу, і власнику сайту.
Користувач отримує зручну можливість дізнатися і придбати якісний страховий продукт. А власник онлайн-ресурсу, завдяки функціональності «особистий кабінет», може управляти продажами так, як це роблять, наприклад, інтернет-магазини. Всі роботи щодо інтеграції Online Monetization Traffic System в web-сайт клієнта і надання страхових послуг забезпечує компанія ВУСО.
«ВУСО є клієнтоорієнтованою страховою компанією і в цьому нам допомагають технології. Ми першими запропонували споживачам зручну можливість замовити страхові продукти через Інтернет, в тому числі, на сайтах наших партнерів. Тільки ВУСО здійснює страхові виплати за страхуванням КАСКО всього за 7 днів. За цим показником ми були і залишаємося кращими», - пояснює Олександр Шойхеденко, голова Наглядової ради СК ВУСО.
Дізнатись про вартість договору страхування