1. Внесіть в записну книжку свого мобільного телефону номер цілодобового диспетчерського пункту: 0 800 50 37 73.
Чому так слід робити?
Вам завжди буде зручно набрати консультанта «ВУСО» в будь-який час, в будь-якому місці, у будь-якій ситуації, навіть якщо ваш договір страхування залишився вдома.
2. При настанні події телефонуйте в диспетчерський центр. Не варто повідомляти про настання страхової події продавцю полісів або агенту
Чому так слід робити?
В диспетчерському пункті СК «ВУСО» працюють фахівці, орієнтовані на консультацію при настанні подібних ситуацій. У будь-якому випадку, працівник СК «ВУСО» скомутує вас на диспетчерський пункт, але при цьому дзвінок забере більше часу.
3. Отримайте контактні дані всіх учасників події, у тому числі й постраждалих пішоходів, велосипедистів тощо. Дані, які необхідні: марка і державний реєстраційний номер автомобіля, прізвище, ім'я, по-батькові, адреса, телефон водіїв і власників транспортних засобів. Якщо з вашої точки зору винен інший учасник події, то адресу його страхової компанії, серію і номер полісу цивільної відповідальності.
Чому так слід робити?
Дані необхідні нашим спеціалістам для точного та швидкого аналізу ситуації та – як наслідок –найшвидшого врегулювання події.
4. При оформленні події уважно вивчайте документи, які підписуєте. Не підписуйте чисті бланки. Якщо ви не згодні з протоколом, вкажіть це у протоколі, виклавши свою версію подій.
5. Пам’ятайте, що дії при настанні події детально описані в договорі. Уважно ознайомтесь з цією інформацією – це допоможе вам не розгубитись у разі небезпеки.
Дізнатись про вартість договору страхування