0 800 503 773

loading

Як відбувається врегулювання під час воєнного стану

29.03.2022

Шановні клієнти та партнери! Важлива інформація щодо надання сервісу та врегулювання страхових подій в режимі воєнного стану.

1. Служба підтримки клієнтів працює в звичайному режимі. Ви можете зателефонувати за контактним номером, що вказаний у вашому договорі/пам’ятці або написати у чат на сайті vuso.ua.

2. За договорами всіх видів страхування, крім туристичних полісів та «Зеленої карти», покриття діє на території України. Виключення становлять тимчасово окуповані території. При цьому страхові випадки, які спричинені воєнними діями, не покриваються.

3. Врегулювання за особистими видами страхування. Покриття діє у випадку «пасивної війни», коли цивільна людина отримує травму внаслідок проведення бойових дій.

4. Врегулювання договорів медичного страхування. Медичний кол-центр працює цілодобово, застрахованим особам доступні всі сервіси, передбачені договором страхування. Щодня збільшуємо перелік лікувальних закладів та аптечних мереж для надання послуг нашим клієнтам.

5. Врегулювання договорів туристичного страхування. Клієнтам надається сервіс з організації та гарантії медичних послуг нашим надійним партнером NOVA assistance. В більшості містах Європи клієнти мають можливість отримати медичну допомогу не витрачаючи власні кошти. В місцях, де відсутні партнерські медичні заклади, організовуємо консультації з подальшою компенсацією витрат по копіям документів.

6. Врегулювання КАСКО, ОСЦПВ. Технічний кол-центр працює цілодобово, реєструє події, що сталися на території Україні та за кордоном. Доопрацьована процедура врегулювання з урахуванням нових обставин, пов’язаних з воєнним станом в Україні.

7. Врегулювання майна. Збитки за врегулюванням майна, здійснюють в звичайному режимі, за винятком подій, що мають ознаки воєнного ризику.

Навіть в складних ситуаціях ви можете розраховувати на нашу підтримку та фінансову допомогу. Тримаємось, все буде Україна!!!

Дізнатись про вартість договору страхування