Відділ маркетингу страхової компанії «ВУСО» спільно з одним з провідних рекламних агентств України розробили візуальний вигляд для нового інтернет-сервісу компанії, об'єднавши простоту і лаконічність.
«Онлайн» дослівно перекладається як «на лінії», «на зв'язку», «в мережі» - «що знаходиться в стані підключення». Інтернет - неодмінний атрибут будь-якого середньостатистичного людини і є соціальним і культурним центром його життя: зараз тут спілкуються друзі і ділові партнери, відбуваються угоди і покупки. З метою просування онлайн-послуг СК «ВУСО», а також для більш якісного сприйняття нового сервісу клієнтами компанії, було прийнято рішення розробити новий символ (логотип), акценти в якому були б розставлені на простоті і мінімалізмі, і інтернет-сервіс обзавівся фірмовим ексклюзивним логотипом.
Як правило, при створенні логотипу враховується формат компанії або послуг, які вона надає. Завдання СК «ВУСО» - у найближчому майбутньому створити якісний онлайн-сервіс для своїх клієнтів і стати компанією № 1 у розвитку інноваційного online-страхування в Україні і тим самим полегшити і спростити процес страхування. Логотип виконаний у вигляді електронної адреси сайту «
www.vuso.ua» і короткою інформацією про новий сервіс «інноваційне онлайн страхування», розташованої нижче. У символі використані основні корпоративні кольори компанії - білий і синій. Розглядаючи логотип, неважко помітити, що центральне місце в самій назві займає слово «онлайн», тому що основною його посил - донести про новий онлайн-сервісі. Це слово виконано в соковитому оранжевому кольорі. Не менш важливим елементом нового символу (логотипу) є «стрілочка» в лівому верхньому кутку, яка закликає зайти на сайт компанії і замовити страховку онлайн. Також вона вказує на рух вперед і динаміку розвитку онлайн-страхування.
Грамотна розробка фірмового стилю є неодмінною умовою формування іміджу будь-якої успішної компанії, націленої на довгострокове розвиток і процвітання. При створенні логотипу нового онлайн-сервісу СК «ВУСО» враховувався цілий ряд факторів, включаючи вже сформований імідж компанії. Це дозволило створити по-справжньому ефективний символ - колоритний і запам'ятовується. Оригінальність, впізнаваність, запам'ятовуваність і універсальність - ось ті чотири якості, яким відповідає даний логотип. Крім того він простий, не перевантажений зайвими лініями, легко читаємо, а наші партнери та клієнти без зусиль зможуть зрозуміти інформаційне послання, яке він містить.