0 800 503 773

loading

СК «ВУСО» підвищує якість обслуговування клієнтів

25.11.2012
   Обслуговування клієнтів є однією з візитних карток будь-якої компанії, це важлива ланка процесу побудови взаємин між клієнтами і компанією. У зв'язку з цим страхова компанія «ВУСО» приділяє велику увагу високим стандартам обслуговування клієнтів і постійно проводить навчальні семінари та тренінги для свого персоналу.
  23 - 24 листопада 2012 р. на базі головного офісу СК «ВУСО» пройшли корпоративні розвиваючі заходи: тренінг «Ефективне обслуговування клієнта» та круглий стіл, присвячений актуальним питанням страхування.
    На тренінг були запрошені співробітники компанії, що представляли представництва з усієї території України.
  Цілі, поставлені учасникам тренінгу - зробити надання страхових послуг клієнту максимально комфортним, взаємовигідним і приємним - досягалися шляхом найбільш ефективних методів навчання - міні-лекцій, мозкових штурмів, практичних вправ і рольових ігор. Слід зазначити, що всі учасники почерпнули для себе нові й ефективні методи обслуговування клієнтів, а також отримали позитивний емоційний заряд від навчання.
  В рамках Круглого столу піднімалися питання поліпшення умов страхування для клієнтів, виплати страхових відшкодувань клієнтам, актуальні проблеми ведення страхового бізнесу, розвитку партнерських відносин, поліпшення якості обслуговування клієнтів. Важливо відзначити, що робота круглого столу була побудована у вигляді живого і продуктивного діалогу співробітників з представництв і вищого керівництва компанії.
  Страхова компанія «ВУСО» невпинно прагне покращувати якість пропонуємих послуг і обслуговування клієнтів. Двері нашої компанії завжди відкриті для Вас і наші співробітники з радістю нададуть Вам консультацію з будь-якого страхового питання.

Дізнатись про вартість договору страхування