Страхова компанія VUSO та Приватбанк запустили новий сервіс для клієнтів банку - «Гарантоване повернення», послугу повної компенсації вартості залізничних квитків.
У разі відмови від поїздки із будь-якої причини протягом трьох днів на карту покупця повертається 100% вартості квитка. Для отримання виплати достатньо оформити повернення квитка до відправлення поїзда в Приват24.
Цим унікальним сервісом вже скористалися понад 12 700 клієнтів Приватбанку, які придбали залізничні квитки за допомогою Приват24, bilet.pb.ua, у відділеннях банку або за коротким номером 3700.
«Це не перший наш спільний проект з Приватбанком. Раніше страхова компанія VUSO запустила продаж страхових продуктів для клієнтів Приватбанку «Нерухомість без огляду», «Страхування здоров'я» Сподіваємося новий сервіс буде корисний для мандрівників і дасть можливість в неординарній ситуації легко відмовитися від поїздки - підкреслив Андрій Артюхов, виконуючий обов'язки Голови правління VUSO.
Для довідки: Страхова компанія VUSO працює на страховому ринку України протягом 16 років, володіє 24 видами ліцензій, з них 8-на обов'язкові та 16- на добровільні види страхування. Компанія представлена в Моторному транспортному страховому бюро України та Української федерації убезпечення.
Дізнатись про вартість договору страхування