Страхова компанія VUSO підвела підсумки роботи в 2017 році.
Страхова компанія VUSO за 2017 рік зібрала страхові премії на суму 499,6 млн грн, що на 41,6% більше, ніж в 2016 році. Приріст забезпечили такі види страхування: КАСКО, ОСАГО, туристичне медичне страхування, добровільне страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Протягом року VUSO уклала з клієнтами 726 тис. Договорів. Це на 177 тис. більше, ніж за минулий звітний період. З них: 521,3 тис. - з добровільних видів страхування та 204,7 тис. - по обов'язковим. Компанія за звітний період врегулювала 3142 страхових випадків за договорами КАСКО (2112 -в 2016 році), 4145 - за полісами ОСАЦВ (2477- в 2016 році), 7445 - за полісами туристичного страхування (5318 - в 2016 році), 43189 - за договорами добровільного медичного страхування (23538 в 2016 році).
Разом зі зростанням страхових премій VUSO збільшила обсяги відшкодування, виплачених приватним і корпоративним клієнтам. Обсяг страхових відшкодувань, виплачених у 2017 році, в 1,5 рази перевищує аналогічний показник 2016 року і становить 158,8 млн. грн. Середній рівень виплат склав - 31,8%.
Показники виплат клієнтам по пріоритетним видам страхування:
• ОСАГО—56562 тис. грн, приріст склав 66%;
• КАСКО— 58909,1 тис. грн (+45%);
• ДМС— 14139,4 8717,7 тис. грн (+62%);
• туристичне страхування— 25139 тис. грн (+48%).
За словами Андрія Артюхова, виконуючого обов'язки голови правління компанії, такий результат став можливим після того, як були змінені підходи до управління бізнес-процесами. «Почавши в 2016 році ребрендинг компанії, ми переслідували кілька цілей.
Перша: компанія повинна стати інноваційною і сучасної. А для цього ми впровадили нові технології продажів і обслуговування, створили всі технічні умови для початку продажів електронного полісу. Друга - вдосконалення процесів врегулювання страхових випадків. Ми зробили все, щоб клієнти компанії отримували страхове відшкодування за договорами КАСКО-до 7 днів, а в такому виді страхування як ВЗР - протягом 2-3-х днів. Сьогодні компанія продовжує працювати в системі прямого врегулювання, розробляє нові форми обслуговування клієнтів через партнерів, удосконалює систему
взаємодії з асистуючими компаніями. Головна цінність для команди VUSO - клієнти », - підкреслив А.Артюхов.
Дізнатись про вартість договору страхування