Андрій Артюхов, голова правління страхової компанії VUSO
— Зараз багато говорять про продажі електронних полісів “автоцивілки”. Як справи з онлайн-продажами туристичних страховок?
— Туристичне страхування є одним зі стратегічних напрямків для нашої компанії, і продажі даного продукту онлайн не є винятком. Ці договори страхування ми активно продаємо як на сайті компанії, так і через онлайн-посередників. З року в рік кількість застрахованих онлайн зростає, все більше клієнтів довіряють електронним полісам і готові обходитися без паперового документа при здійсненні поїздки. Наразі частка класичних онлайн-продажів договорів туристичного страхування в нас перевищує 5%. І цей показник зростає. Ми продовжуємо вдосконалювати існуючі технології онлайн-продажів і готуємо нові, які дозволять нам зберегти лідерські позиції у даному сегменті.
— Чи можна зараз придбати туристичну страховку через смартфон, наприклад, дорогою в аеропорт?
— Так. Наш сайт має адаптивний інтерфейс, тож для оформлення договору страхування досить мати доступ до інтернету та будь-який браузер.
— Як ви обираєте партнерів, які здійснюватимуть асистанс?
— Якісний асистанс — запорука швидкої та адекватної медичної допомоги застрахованим за кордоном. Страховій компанії важливо вибудувати якісну взаємодію, щоб асистанс надавав клієнтам такі послуги, які вимагає страхова. Ми працюємо з трьома міжнародними асистансами, що надають послуги по всьому світу в режимі 24/7. Наші взаємини зафіксовані в підписаному протоколі обслуговування клієнтів. З метою виявлення проблем у бізнес-процесах компанія регулярно проводить аналіз якості наданих послуг. Рівень задоволеності туристів, які подорожують зі страховками VUSO, становить 92-95%.
— Розкажіть про найцікавіші випадки врегулювання збитків 2019 р. Яка була сума виплат?
— Вони не лише цікаві, а й повчальні. Наприклад, клієнтка вирушила в автобусний тур Європою. В Нідерландах ішла вулицею, втратила свідомість. Була зафіксована зупинка серця. Далі — швидка, реанімація, лікування протягом трьох тижнів, потім — переїзд на швидкій у харківську клініку. Зараз клієнтка вже повернулася до свого звичайного життя. VUSO заплатила за цей випадок всю страхову суму — €30 тис. І ми нагадуємо: в автобусних турах, у тривалих перельотах, щоб уникнути проблем із серцем, необхідна фізична активність. Вона дозволить крові не застоюватися та збереже вас від проблем.
Ще один випадок. У Таїланді під час екскурсії на слонову ферму слон пішов на натовп і наступив на туристку. Вона отримала перелом ребер і травму легені. Складність була в тому, що трапилось все це в селі, де не було англомовного медперсоналу, і ми не розуміли, чи дозволяє стан травмованої транспортувати її у госпіталь. Працівники асистансу зв’язали місцевого медика з нейрохірургом з бангкокського госпіталю, після чого ми отримали дозвіл на транспортування. Жінку було доставлено в госпіталь, де вона проходила лікування протягом трьох тижнів. Після чого ще два тижні перебувала в Таїланді в готелі за рахунок VUSO, поки лікарі дозволили їй переліт в Україну. Випадок був оплачений VUSO в повному обсязі — $18 тис.
— Якщо ваш клієнт захворіє за кордоном на COVID-19, чи покриє цей ризик страховка? Як реагуватиме асистанс?
— VUSO створила спеціальний продукт, який покриває ризик захворювання на коронавірус, а також відшкодовує вартість турпутівки, якщо турист не має можливості вилетіти через захворювання. Допомога за кордоном при COVID-19 надається комплексно — це всі протиепідемічні заходи (не лише лікування, а й карантин/обсервація). Лікування надається в спеціально виділених лікарнях за рахунок держави.
Наостанок хочу побажати всім здоров’я і мудрості в подорожах. Гарна подорож дозволяє пізнати не лише чужу культуру, а й себе: свої можливості, сильні сторони й недоліки. І надійний страховий поліс — це запорука успішного вирішення деяких проблем. Заходьте.
Дізнатись про вартість договору страхування